torsdag 25. mars 2010

Hjemme alene

Ikveld drar hele familien til Trondheim og Røros på påskeferie i en uke! Eller det vil si, jeg drar hjem igjen på søndag da jeg har jobb i "stilleuka".
Så jeg skal faktisk være alene hjemme fra søndag til torsdag. Fire dager. Alene hjemme.


Jeg har store planer om å ha ingen planer. Altså kunne dra på kino, kafè eller kveldsbesøk helt uten å måtte planlegge det! Bare dra, uten å måtte spørre en sjel. Om jeg gleder meg?? Ja!

Ja, hvis jeg ikke ender opp i et hjørne av sofaen rammet av en dyp identitetskrise og et eksistensielt vakum av å ikke ha noen hjemme sammen med meg. I'll let you know:))
Klem Benedicte!


Ps: Bildene er av et minidørslag jeg fant innemellom harry nips hos "han Antilla" på Kilpis av alle steder. (Dere fra Tromsø vet hvor dette er:P)

4 kommentarer:

  1. Godt å høre at vi er flere som blir hjemme alene i påskeuka! Jeg går på et 7-dager-i-strekk-kjør i ettermiddag, mens resten av fammen reiser på påskefjellet i mårra.

    Jaja, sånn er livet! Noen må holde Norge i gang vøttø ;o)

    Vi blogges! Stor klem

    SvarSlett
  2. å så digg med en liten ferie da! Og jeg regner med du blir å kose deg hjemme alene! Hørtes herrlig ut med kino,kafe og bare det å kunne dra!

    God tur og kos deg!

    SvarSlett
  3. go tur og ikke minst: go husmor fri etter turen! ;)

    SvarSlett
  4. Du skal bare nyyyyyte de hjemme-alene-dagene du får i neste uke. De er dyrebar og høyst trengende for en småbarnsmamma skal jeg si deg.

    Og tenk at du er i Trondheim denne helga. Det hadde jo vært fantastisk å kunne treffes, men det høres ut som en heseblesende helg for din del, når du skal til Røros og Ikea i tillegg til å pleie svigerfamilien. På Ikea trenger du din tilmålte tid og har neppe rom for skravling. Men skulle du plutselig få en time fri så la meg få vite det. Jeg er en racer på fine interiørbutikker i Trondheim. Jeg skal med stor glede guide deg gjennom de ;-)

    Koooos deg masse.

    Klem Marit

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)