søndag 6. november 2011

Multitasking-sunday

Søndager er min favorittdag! Da pusler jeg rundt i huset med alt mulig, og helst alt mulig på en gang!

Jeg vasker klær, baker brød, rydder, omorganiserer, lager litt "større" middag, skifter gardiner, ja rett og slett alt man ikke rekker eller gidder på en vanlig hverdag.
Jeg gjør selvsagt ikke alt dette hver søndag, men en god del av det.

Og jeg elsker det! Kan ikke forstå hva jeg gjorde på søndagene før jeg fikk barn...eller det vet jeg, det var nok sofaen og dårlige såperepriser hele dagen, hehe! Og misforstå meg rett, dette kan være fristende noen ganger også da:)


Bildene er av min lille Magnorvase designet av Finn Schjøll. Rosebuketten fra forrige helg var nær søppeldunken, men jeg reddet noen få roser som fikk plass på salongbordet!

Nå er det cupfinalen nesten over, og pinnekjøttet snart ferdig - Mmmm!


Klem Benedicte

1 kommentar:

  1. Åh, jeg ser det er mange som har hatt pinnekjøtt i dag. Jeg tror vi må ha det neste søndag! Det hadde nok smakt:)

    Ønsker deg en fin uke!

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)