søndag 16. september 2012

Stil??

Det siste året har jeg kjent på at jeg ville bort fra den veldig romantiske og shabby chic-aktige stilen. Jeg har/hadde nok ikke en veldig utpreget versjon av den stilen - men kjenner et veldig behov for en litt renere og mer moderne innredning uten såå mye dilldall!


Nå er det godt mulig at noen ser disse bildene og tenker: "Eh.....er dette lite dilldall??"
Vel til meg å være er det kanskje det. I tillegg er det vesentlig hvilke typer pynt og farger man bruker også.

Stil er altså et vanskelig tema! Jeg tror jeg er en smule stil-schizofren hvis det er mulig, hehe! Jeg blander det meste jeg liker og lar det stå til. Og det synes jeg egentlig alle skal gjøre!
Finnes lite som er så kjedelig som et upersonlig interiør.


Ønsker jeg virkelig å bryte opp og å gjøre hjemmet vårt mer moderne skulle jeg droppet gardiner, duker og kanskje kutte antall puter i sofaen... Men det får jeg ikke til, ihvertfall ikke enda:) 

Gardinløse vindu synes jeg er dødskult hos andre, men jeg liker så godt lunheten det gir. Prøvde stua uten gardiner i noen uker for å se om jeg ble vant til det, men det funker bare ikke for meg.



Tapeten under her synes ikke så godt på veggen pga fargen, men når man kommer nærmere ser man hvor fin den egentlig er! Mønsteret liker jeg enda, selv om jeg kanskje er litt smålei... Skulle gjerne skiftet den ut - men tviler for å få mannen på trua om akkurat det, hehe!


Så får vi se om jeg beveger meg enda mer bort fra dilldall etterhvert.... Selv om jeg tror alle trenger litt dilldall i livet, hehe!

Hvis du ikke skjønte en **** av hva jeg prøver å forklare så skal jeg ikke holde det mot deg..;) 

Klem Benedicte

4 kommentarer:

  1. Skjønte det veldig godt jeg :)
    Og er veldig enig, fin blanding her og!
    Vi pynter jo med det vi liker, og når man er både små og store i en familie må en jo tilpasse seg deretter! :)
    Hjemmekoselig stil er min stil tror jeg ;)
    hehe! Noen (flest) dager med rot, noen (få) dager uten :)

    Fint der det i allefall hos dere, og man ser at det bor en koselig familie der!

    God søndag!
    KLEM

    SvarSlett
  2. Jeg synes der er veldig fint hos deg, og skjønner godt hva du mener. Vi endres med tiden, både vi og smaken :) jeg liker veldig godt hvordan du har dem og kan kjenne meg igjen stilmessig med deg. Ha en fin søndag videre!

    SvarSlett
  3. Stil er det du liker ;)

    Kjempekoselig i sofakroken deres. Jeg liker den grå sofaen ♥

    Håper dere får en fin søndagskveld!!

    SvarSlett
  4. Fiiiiint!☺
    Samme sofa og samme stålampe ved sida av sofaen som eg har☺ God smak du ;)

    Ha ein fin kveld☺

    Klem M♥

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)