tirsdag 21. april 2009

Litt vaskerom...

Idag fikk jeg shinet vaskerommet, så jeg knipset noen bilder i samme slengen! Vaskefatet fant jeg slengende på hytta.... Jeg hadde muggen, men fatet har vært forsvunnet i flere år.
Sånn går det nemlig når min kjære rydder....(nå kunne jeg rippet opp i den gangen han brente en søppelsekk fylt med mine vesker...men det skal jeg ikke. Det gjør enda for vondt....)





Hvis dere ser hardt, så ser dere at det er enda rimelig "snykvitt" hos oss her i Tromsø! Så alle disse vårinnleggene rundt omkring, sukk, er litt harde å glede seg over....;)
Men sånn er det hvert eneste år. Våren er og blir den jæ***ste tiden her nord, for da er forskjellen så vannvittig stor....men akk, så vakkert det er her når sommeren virkelig kommer!!
Benedicte.

7 kommentarer:

  1. Flott vaskerom! Det står på ønskelista mi...
    Han pappa kasta en gang alle juvelan til ho mamma! De hang i en pose på veggen, som han tolket som "søppel". Ho kommer nok aldri over det!

    SvarSlett
  2. Jeg blir helt dårlig når jeg ser andres vaskerom. Ønsker meg det så inderlig! Bor i en 70 m2 leil med to små barn. Vaskemaskina går i ett, men jeg
    har ingen steder å henge opp alle klærne... Sukk. Når jeg en gang i tiden får meg hus, så SKAL jeg ha vakserom... og kjølerom.... og walk in closet.... og boblebad... og utsikt... og garasje! Jepp, jepp.

    SvarSlett
  3. For et flott vaskerom.. Mitt ser ikke ut ;)

    Den brunfargen på soverommet mitt du spurte om har ikke noe navn kun en kode.
    Jeg kan finne den frem imorgen hvis du er interessert ??

    Klem,Ka

    SvarSlett
  4. Ja du får bare glede deg over at du GLEDER deg til litt mer varme!! Det er en glede å glede seg også! ;O)

    Ønsker deg en fin tid fremover. Og vaskerommet var fint, det er helt sikkert!

    Hilsen Ljo

    SvarSlett
  5. Hei!
    Så fint vaskerommet ditt var! Gjorde seg virkelig med vaskefat på benken der :-) Likte og etikettane dine på krukkene med vaskepulver. Laga sjølv?? Eg har vaskepulver i norgesglass.. For å skille på farga /ikkje farga tøy, har eg en rød strikk på den som er for farga klær :-)

    Ha en super dag!!

    SvarSlett
  6. Jeg er glad i mitt store vaskerom, men blir litt misunnelig når jeg ser hvor ryddig og fint du har det (jadda, jeg vet du skrev du nettopp hadde vasket det).

    Får trøste meg med at når vi blir ferdige med resten avhuset har jeg tre boder, og ikke en + vaskerom. Yey!

    Håper du finner noe du liker i nettbutikkene da, jeg finner altfor mye. ;P

    Ha en flott dag!!

    PS: Min rapido er i hus. Lekker!!! :)))

    SvarSlett
  7. Så flott vaskerom! Jeg har ett stort vaskerom med rikelig plass, men så stilfullt som ditt er det laangt fra.

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)