fredag 20. november 2009

Sjokkrosa skinkestek

Etter å ha gått i hele høst med vondt i nakken og hodepine, kom jeg meg til legen på onsdag...resultatet var sykemelding til 1.desember og time hos fysioterapaut!

Hos fysioterapauten ble jeg stukket med nåler i de verste knutene. De av dere som har opplevd det, vet at det er ingen behagelig opplevelse. Hele kroppen rykket til når han traff riktig sted. Må virkelig ha sett klok ut der jeg lå, hehe...

I tillegg til nålene ble jeg teipa på nakken, mage og rygg, herav overskriften, hehe! Hvorfor er jeg teipa, og hvorfor på mage og rygg når jeg er stiv i nakken? Vel, det kunne jeg sikkert forklart nærmere, men av respekt for mine lesere skal jeg la være ;P
Teipen er også til alt overmål sjokkrosa, så jeg ser virkelig ikke ut, hehe!

Bildene er av min nye kjøkkenbordduk i kjøkkenhåndkle-stil kjøpt på KID! Såå søt synes jeg, og bare bittelittegranne julete til å være rett før adventen:)

God helg til alle trofaste og nye lesere! Jeg setter stor pris på dere alle!
Klem fra Benedicte!

5 kommentarer:

  1. Sånn duk har jeg også!! Så fornøyd me den. Har ikke lagt den på ennå, men... God helg og god bedring!

    SvarSlett
  2. Nåler i stive muskler er no' dritt. Så jæ... vondt. Men det hjelper så bra!! Så hold ut!!! ;)

    God bedring!

    Vibeke :)

    SvarSlett
  3. Æ forventa faktisk rosa-tape-bilde i det innlegget her!!!

    SvarSlett
  4. Så koselig duk! :)

    Håper du raskt blir bedre i nakken! :)

    Klem!

    SvarSlett
  5. Uff - ikke kjekt å gå rundt med muskelsmerter. Har vært igjennom endel av det selv og har utviklet ganske seriøs angst for nåler av den grunn;)
    Rosa tape har jeg aldri hørt om før - høres litt rart ut, men virker sikkert!
    Den duken var riktig flott - fant bloggen din pga bilde av den... Så bra du fortalte hvor den er blitt kjøpt!
    Nå skal jeg titte litt mer på bloggen din for den virker fin!

    Ha en god helg, og riktig god bedring til deg!

    Klem, Ingvild

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)