onsdag 16. desember 2009

Vasker gølvet

Jeg har plutselig oppdaget at det er 8 dager igjen til julaften....Når skjedde det egentlig??

Så derfor har jeg gått løs på andre etasjen i huset! Tre soverom og et bad skal saniteres til jul!! Jeg er ikke typen som vasker alle tak og vegger til jul, men soverommene trengte litt ordentlig oppmerksomhet uansett:)

Senere skal jeg på arobic-time på sats!! Det er meget lenge siden jeg har trent aerobic, så ønsk meg lykke til, hehe! Jeg skal i allefall ikke stå fremst!!

Klem fra Benedicte!

4 kommentarer:

  1. 8 dager? Hjelp! Vi har ikke fått julekortene avgårde enda! *snev av panikk* Fine bloggen din! God jul!

    SvarSlett
  2. Heisann!
    De ordene var vel fortjent! :)
    Jeg har også oppdaget at julen er rett rundt hjørnet så det er litt panikkstemning her også! ;)

    Lykke til på aerobictimen!

    SvarSlett
  3. Ja, tiden går utrolig fort. Morsomt bilde du har der.
    Kos det i førjulstiden.

    SvarSlett
  4. Jeg vil også vaske, men jeg vil ikke! Send over litt energi! :-)

    Skikkelig kul tunika du har kjøpt, hvor har du kjøpt den? Selv om jeg er glad i det hvite hjemme, liker jeg farger på klær :-)

    Forresten - hvordan får du vaska uten vann?

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)