tirsdag 13. juli 2010

Balkonghysteri

Jeg beklager den dramatiske overskriften, men se nærmere på dette verandarekkverket:

Som en småhysterisk småbarnsmor, som i tillegg en gang så sin datter falle gjennom et trappegelender en hel etasje, fikk jeg lettere panikk da jeg så rekkverket på hotellbalkongen da vi ankom Alcudia.... Ungene fikk streng beskjed om å aldri klatre på gelenderet og aktive Erik måtte følges med konstant!

Dette rekkverket er nemlig mer likt en stige enn et rekkverk, og er fullstendig livsfarlig!! Et barn klatrer over der på null-komma-niks, og når hotellet er fem etasjer høyt...ja, da grøsser jeg!

Hotellet vårt var fint, rent og flott basseng, men jeg drar aldri tilbake til
GRUPOTEL PORT D' ALCUDIA , ene og alene pga balkongene.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
PS: Klesvasken minker, så bloggedampen er rett rundt hjørnet:))
Klem Benedicte!

2 kommentarer:

  1. OJ! Det så ikke veldig trygt ut det rekkverket der, nei! :(

    SvarSlett
  2. Å så ekkelt-trur også jeg hadde blitt en smule engstelig!

    Klem!

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)