tirsdag 25. januar 2011

Prøvenerver og boller

Jeg har idag gjennomført dag to av i alt tre dager med fagprøve! Imorgen får jeg forhåpentligvis fagbrev som barne- og ungdomsarbeider!!

Litt nervepirrende å vente på resultatet imorgen, kjenner jeg!

Jeg hadde store planer om å bake disse herlighetene på bildet over i ettermiddag, men da jeg satt meg ned i sofaen så ble jeg helt plutselig hardt angrepet av latskap..........men må jo si at bildet hjelper litt på lysten til å bake, hehe!

Oppskriften på nydelige kanelboller finner du i DETTE innlegget.

Ønsk meg lykke til imorgen:))

Klem Benedicte

4 kommentarer:

  1. Lykke til, det blir spennende!

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  2. Gu kor arti!! Lykke til!

    Jeg tog muntlig eksamen i juni...hrm...snart et år siden...(hjelp)
    Har søkt til fagprøven...burde jeg grue meg???

    Klem Anna

    SvarSlett
  3. Den latskapen er kjapp til å angripe når en setter seg ned! :)

    Lykke til!

    Klem

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)