søndag 8. mai 2011

Brudepikekjole

Forberedelsene til bryllup i september går framover sakte, men sikkert. Brudekjolen er bestilt på internett, syes i Kina etter mål. I tillegg er jo prisen bare en brøkdel av norske brudesalonger! Det liker jeg:))
Brudepikekjole var bestilt fra samme nettsted, men fikk beskjed om at den bestillingen ble kansellert. Dermed måtte jeg ut å finne ny kjole til Emma.


Lørdag var jeg på en lokal klesbutikk som fører klær fra Name-it, og der hang den nydeligste brudepikekjole! Tyllskjørt og perler, helt perfekt! Bolero som passet til kjøpte jeg også.



Jeg er kjempefornøyd med å kunne krysse ytterligere en ting fra lista over gjøremål:))



Klem Benedicte





8 kommentarer:

  1. Spennande☺
    Du har bestilt kjole på ebay eller? Eg lurer på å gjere det.... Kjøpte brudepikekjole til prinsessa der nettopp-kjempesøt☺

    Håpe du har fine vårdagar☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. heia.vi skal gifte oss neste sommer,hvilken nettbutikk fant du brudekjolen hos?

    SvarSlett
  3. Fin kjole, jeg er spent på å se din og. Men må nok smøre meg med tålmodighet der ja... ;)

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  4. Kjempefin kjole! Virkelig søt og lekker!

    Jeg skjønner ikke at du tør å bestille kjole på nett. Du er jaggu tøff! Det blir spennende å følge med om alt går etter planen med kjolen til deg. Jeg krysser fingrene for at den er helt fantastisk når du får den i hus!

    SvarSlett
  5. Hei. Hvilken nettbutikk? Vil bare tipse om å være på vakt. Søstra mi bestilte via nett brudekjole som skulle syes i kina, og mottok en kjole med slett sømarbeid, men verst av alt, -med helt feile mål enn det hun hadde levert inn. Klarte å få kranglet seg til ny kjole, men også den va i feile mål, og enden på visa var at hun måtte kjøpe seg kjole på salong her i Tromsø. Hun som hadde vært ansvarlig for bestillingen tok hverken telefon eller svarte på mailhenvendelser når søstra mi skulle klage. Det var ei dame her i Norge en plass som tok i mot bestilling og organiserte, men husker ikke helt hvor. Håper du er heldig og slipper oppleve noe sånn. :) Nydelig brudepikekjole foresten. :) Nina

    SvarSlett
  6. flott kjole :D
    og et flott blogg du hadde :D
    ha en flott dag videre :D

    SvarSlett
  7. Hei Nina!
    Kjøpt kjolen via dhgate.com. Jeg er kjempespent på om kjolen er ok. Derfor kjøpte jeg kjolen tidlig, så hvis den er helt ubrukelig har jeg tid til å fikse:))

    Klem
    Benedicte

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)