søndag 8. mai 2011

Loppeglimt

Koret jeg synger i arrangerte loppemarked igår, veldig trivelig! Kjøpte endel ting selv også.
Det meste var ikke interiørblogg-relatert, f.eks sykkelhjelmer, boblebukse og barneklær. Men et par ting kan jeg vise her:
En nydelig liten porselensskål fra Porsgrund. Syntes de rillene var så sjarmerende, og litt annerledes.


Disse übersøte soppelysestakene! Ikke store, men så fine. Tror de bare blir stående til pynt og ikke nødvendigvis brukt til lys. I den minste kan man nemlig skimte en perleøredobb som er stappet ned i hullet av min kjære sønn.....trenger jeg nevne at jeg ikke får den ut, og at den var mine favorittøredobber? Ikke det, nei.....



Forøvrig syns jeg loppemarked er veldig koselig å arrangere. Folk er stort sett åpne og trivelige, og gir gjerne mer enn de behøver å betale.


Jeg har forrseten funnet brudepikekjole til Emma! Kommer snart tilbake med noen glimt fra den:) I tillegg er den kjøpt fra et litt overraskende sted!


Klem Benedicte



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)