fredag 2. januar 2009

Spennende muffins og blogger

Har du sett, plutselig var bloggen min nesten blitt en mat-blogg! Kan det ha en sammenheng med at jeg er over gjennomsnittet glad i mat?? Nei, sikkert ikke.....

Grunnen kan vel være den fantastiske bloggen til DUTCH GIRL COOKING , som jeg oppdaget via en annen fantastisk bra blogg, nemlig The Pioneer Woman ! Disse anbefales på det varmeste, og kanskje spesielt The pioneer woman, som handler om mer enn matlaging! Hun har nettopp avsluttet et stort oppussingsprosjekt som er verdt å ta en titt på!!


Idag fant jeg oppskrift på disse Breakfast Pizza Muffins på den nederlandske bloggen, og måtte bare prøve å lage! Kjempelette og kjempegode! Ingrediensene kan sikkert variere i det uendelige, jeg er som kjent en tilhenger av uttrykket: Man tager det man haver!

Jeg er ingen fotograf, og har ikke akkurat et proft kamera, men dette er et forsøk på nærbilde, hehe!
Jeg har også begynt å ta ned jula her i gården! Jeg synes alltid følelsen av nyttår, "nakent" hus og ny frisk er kjempegod!! Enda henger kjøkkengardinene, men skal få tatt de ned ikveld!
Fortsatt godt nytt år!
Klem fra Benedicte.

5 kommentarer:

  1. Så veldig gode ut de muffinsene! Her i huset begynner jeg å bruke litt av den maten vi har i skuffer, skap og fryser etter jul. Og det er ikke lite det...

    Enig med deg. Godt med litt renere stil etter jul :)

    SvarSlett
  2. ha ah ..mat blogg ja....mmm fikk lyst på oppskriften til de muffinsene....jummi så da ut...skal ta en titt på sidene!!!

    SvarSlett
  3. De så gode ut:) Godt nyttår til deg!

    SvarSlett
  4. Disse såg såå gode ut!vil takke for bloggvennskapet i året som er gått og gleder meg til å følge bloggen din videre.Ønsker deg et riktig Godt nyttår! nyttårsklemmer ifra meg

    SvarSlett
  5. Godt nyttår til deg også...disse så utrolig gode ut...men her går det mest i rester for tiden, må få brukt opp litt....

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)