søndag 11. januar 2009

OMG

Jeg hadde tidligere et innlegg om en sjokoladegulrotkake jeg fant på bloggen til DutchGirlCooking
Og idag måtte jeg bare teste ut den oppskrifta!

Selv om kaka ikke akkurat ble like lekker som på hennes blogg(skulle hatt mer fyll i midten), så ble den i alle fall god!! Det kan jeg love dere:)

Sjekk den kremen som er glasuren...mmmm...
Den blir jeg å bruke på andre ting også, tror jeg! Kjempegod!!

Den inneholder Philadelphia kremost, melis, vaniljedråper og lys kokesjokolade! Veldig enkel og god:)

Nå skal jeg rydde huset til det ugjenkjennelige (hehe) så jeg får svetta litt av kaka ut av kroppen.....

Ha en herlig søndag!

2 kommentarer:

  1. mmmmmm den så bare jummi ut....og den skal jeg teste og...

    SvarSlett
  2. Jeg kjenner godmorgentenna mine står under vann her nå av en eller annen årsak. Det der så bare kronisk godt ut!

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)