mandag 26. januar 2009

Rapport

Her annonserte jeg at jeg var tilbake etter en tid uten pc, men det forble like stille, hehe....!
Her i huset skjer det nemlig meeeget lite bloggifiserbart.

De siste dagene har gått til jobb, barnehage, foreldrekaffe(i bhg), oppussing av hytte og igår var vi i dåp til venners datter....puh! I tillegg sto jeg opp i morres og måtte erkjenne det jeg lenge har kjent komme...nemlig influensaen........så jeg måtte komme meg hjem fra jobb! Resten av dagen har jeg tilbrakt i horisontalen på sofaen...men "æ står han av"!

Huset ser selfølgelig ut deretter også. Kjenner det klør inni kroppen når jeg ser på rotet her hjemme. Jeg er absolutt ingen fanatiker når det gjelder huset, og har ikke et sterilt hjem! Men når oppvasken kryper bortover benken og klesvasken tar over vaskerommet, da kjenner jeg det kribler, altså.

Jeg koser meg med alle de flotte bloggene rundt omkring imens jeg venter på formen:)

Klem Benedicte.

2 kommentarer:

  1. God bedring til deg :)

    Her ligger jeg også på sofan, men hos meg er det spysjuka det går i.

    SvarSlett
  2. Æsj så kjipt. Nei du får holde horisontalen noen dager, håper du ikke fikk det viruset jeg hadde i julen, det var noe langvarit drit om jeg skal si det rett ut.
    Uansett, god bedring:)

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)