torsdag 11. juni 2009

Del 2 - bilder i en fei



Jeg lovet å vise resultatet av bildene jeg stiftet sammen her om dagen, og her kommer det!


Før hadde jeg en grålilla farge på stoffet. Det er forresten fremdeles på under. Jeg bare stifta det nye stoffet over! Lenge leve latskapen, hehe!


Stua ble litt lettere og lysere, og det liker jeg jo!!


Imorgen blir det helgetur til Risøya, og jeg er i pakkinga!! Vi holder på å fikse opp "bua" der ute, jeg skal også være handywoman og skru platt - alene! Jeg lover å ta masse bilder!
Benedicte.

5 kommentarer:

  1. Kjempefint! Æ må også fikse nån bilda over sofaen snart. Droppe planen om et stort speil. Har en del tapet liggende fra Interiørland, som æ skal prøve å få lagd nån bilda av.

    God helg!

    SvarSlett
  2. Første gang innom bloggen din, så flott hus dere har!

    Smil fra Anita

    SvarSlett
  3. Så flott det var! Lyst og lekkert :-) Hvor kjøper du så store lerreter? Har bare sett sånne bittesmå...

    SvarSlett
  4. Tøft! Tenk at det skal ikke mere til. Å gi stua et løft trenger ikke koste skjorta heller. Kreativt og smart.

    Kos deg på tur.

    Marit

    SvarSlett
  5. Du er så kreativ jente! ...og jeg får masse ny inspirasjon av å lese den flotte bloggen din.

    Ønsker dere en riktig god tur til "øya", og krysser fingrene for at været blir steike bra ;o)

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)