tirsdag 30. juni 2009

Litt puter på tampen

Jeg fant disse søte putetrekkene på ELLOS for en stund siden! Syntes jo de var så søte, at jeg måtte jo bare ha de.....jeg gjentar; måtte! Dog, da de kom hjem i posten til meg så de ikke ut sånn som på bildet......litt pussig spør du meg!
Nedenfor er putene dandert berettiget i sofaen, og der ser dere at sløyfene var ikke foran på puta (som jeg synes var så søtt) men bakpå, hmm!


Men putene var fine, og gjorde seg i den nå meget lyse sommerlige stua mi, så "æ skjit no i hele sløfsa" hehe:))

Ikke dårlig med et lite pute-innlegg, sånn midt på natta, hehe??
Imorgen må jeg kanskje bake muffins (med èn arm, vel og merke....) siden denne dama er ansvarlig for at jeg har hatt muffins i tankene i hele dag.......

Benedicte.

2 kommentarer:

  1. Frem med stryke brett :O) De er sjelden slik som på bildene men jeg har sett verre enn dette. Fine farger. Kos deg i sommervarmen. Klem fra Elin :O)

    SvarSlett
  2. Kjedelig når man ikke får det man forventer ja. men de var veldig fine uansett! Kos deg i sola, klem :-)

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)