fredag 2. oktober 2009

Jeg har tatt helg!

Helgen er her, og glad er jeg for det! Skal bli godt med en rolig helg, etter mange helger med action:)

Osloturen forrige helg derimot var ikke rolig! Og jeg kom meg endelig på Home&Cottage :))
Dørmatten, det lille stettfatet og sinkfatene er kjøpt der! Myye fint!!


Skål fra Indiska!


Søndagen tilbrakte vi på Grunerløkka, og på marked! Jeg kjøpte 4 norgesglass i forskjellig størrelse.


I tillegg til norgesglassene kjøpte jeg disse 2 små krydderkrukkene, og den utrooolig søte mugga på bildet under.

Mugga er Figgjo, som mange av dere sikkert ser.

Mitt nye og sunnere liv er startet, så denne uka har vært meeget asketisk på matfronten, for å si det slik;) Lenge til kakeoppskrifter herifra igjen, altså hehe!

Nå skal jeg nyte resten av fredadgskvelden med min Farris med limeskiver :)
Klem fra Benedicte!

4 kommentarer:

  1. Så flink asket du er;)imponerande fredagssnacks!
    Flotte ting du har kjøpt:)
    Ha ei herleg helg!

    SvarSlett
  2. Høres ut som du har hatt en toppers tur,Benedicte!! Mye fint som ble med hjem:-)
    Elsker egentlig helger der det ikke skjer stort....men selvsagt er det fint å være litt sosial også...ha en fin helg,kos deg med dine!!
    klem

    SvarSlett
  3. Så mye nedelig du har funnet deg!! Nyt de siste timene av helgen:D

    SvarSlett
  4. Blir imponert over din selvbeherskelse her jeg sitter å dytter inn pestosnurrer...kremt!

    Mye fint du har funnet!!!

    Klemmer Aina

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)