søndag 8. september 2013

Siden sist

Plutselig hadde det gått 9 måneder siden siste innlegg. Oj, det ble lenger enn jeg hadde tenkt! Hadde ikke planlagt pause, men ble bare plutselig litt tom...


Det har jo skjedd litt siden sist. For eksempel fylte jeg 30 år i januar, fikk ikke den store krisefølelsen men avventer heller en eventuell reaksjon når jeg runder 31....hehe!


Interiøret her hjemme har sakte, men sikkert forandret seg fra hvit-romantisk-skandinavisk til noe litt uidentifiserbart - en blanding av alt mulig. Litt mer personlighet kanskje..?


Jeg er veldig aktiv på Instagram, mitt navn er @Bdicten der. Har en følelse av at mange bloggere har gått mer over til IG. Det er lettere og kjappere å oppdatere. Gøy!

Bildene i denne posten er hentet fra min Instagram-profil.


Sommer i nord!


Jeg og min BFF skal på havet en litt våt sommerdag på øya vår :) 


Middag og kos på ferie i Sverige. Første gang på ferie med campingvogn(!) Dette krever et eget innlegg, hehe. Stikkord: Bratt læringskurve! 


Litt fjellturer har det også blitt blitt, og da er det obligatorisk med rødsprengt "selfie" fra fjelltoppen!


Mine søte små, som ikke er så små lengere. Førsteklassing og fjerdeklassing i år. Stas!

Jeg er plutselig tilbake;) 

Klem Benedicte

2 kommentarer:

  1. JIPPI!
    Æ vurder åsså en ny start :)

    Klæm ♥

    SvarSlett
  2. Jippi! :D

    Jeg strever meg gjennom og lurer litt på hva som er vitsen om dagen.... :P

    *klem*

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)