mandag 4. august 2008

Solskinnsdag

Etter en begredelig kald sommer i Tromsø, fikk vi endelig en dag med sol OG varme! Kosa oss ute hele dagen, og hadde besøk av mine venninner Anja og Maria også deres barn.

Under er bilde av Emma som koser seg ute med telt og piknik! Her kan du også skimte trappa vår jeg har skrevet om i et tidligere innlegg....den har enda ikke fått gelender...T T T....
Erik koser seg på fanget til sin gudmor, Maria=)
Etterlysning!
Jeg har et servise jeg elsker!! Har kaffekrus, kopper m/ fat, middags- og frokosttallerkener. Kjøpte det på Britt's Boutique i Tromsø. MEN...serviset gikk ut av produksjon, så fikk ikke kjøpt alt til dette serviset. Så mitt spørsmål er: Har noen der ute noen deler til dette serviset??
Tenker da spesielt på serveringsfat, tekanne eller kakefat!!

2 kommentarer:

  1. Hallo...! Trodde du og jeg var blitt litt venner jeg, men ett par hakk nedenfor ser jeg at du gliser bredt over TIL-seieren. Mot Rosenborg!
    Hallo igjen ... ! Jeg er trønder og bare MÅ heie på Rosenborg - selv om de spiller shit innimellom.

    He he ... jeg bryr meg egentlig NADA om fotball, men kunne ikke dy meg for å komme med en spøk. Den som spiller best fotball vinner kampen. Enkelt og greit ;-D

    Fint service du samler på. Forstår godt at du etterlyser resten når den tas ut av produksjon. Sånt er sjofelt, altså. Håper du får napp på etterlysningen din. Hvis ikke må du ty til FINN.NO

    Kos deg.

    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Jeg har sett at de selger akkurat dette servicet på Black Design. Men dette er i Trondheim, da. Har ei venninne som samler på det, og synes det er kjempe fint selv!

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)