torsdag 5. februar 2009

Brrrrrr!

Jeg sitter faktisk å fryser i mitt eget hjem akkurat nå! Er det noe jeg hater, så er det å fryse!
Ute har nemlig temperaturen krøpet ned bortimot 15 minusgrader, og her i Tromsø så merkes det kraftig på kroppen i dette havklimaet....


Vi har vannbåren varme i huset vårt, som fungerer helt flott, men på disse ekstremkalde dagene blir det litt for tafatt.

Men ettersom jeg ser på værvarselet er det visst riktig så svinkaldt over hele landet for tiden.....
Å, som vi lengter til tilstander som på bildet under!!!
Jeg gleder meg bare til å kunne gå til postkassen uten superundertøy.....kjøre til butikken uten å bruke en halvtime på å kle på ungene.....henge klesvasken til tørk ute, og få den gode friske duften i klærne!!

Men i mellomtiden skal jeg legge meg i flanellpysjamas...

Klem Benedicte.

3 kommentarer:

  1. Æ kjenne det æ å! Flanellpysjamas hørtes ut som en god ide i dag ;) God natt!

    SvarSlett
  2. Kaldt her også... Gleder meg til våren jeg! :)

    SvarSlett
  3. Brrrr..kaldt her og..men er kun 4 blå her da så ikke noe å sammenligne med...ååå jeg gleder meg til sommer....

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)