lørdag 28. februar 2009

Vaskemaskin

Jeg har en vaskemaskin (legg merke til at jeg skriver JEG...) som synger på siste verset, og min drømmevaskemaskin selges selfølgelig ikke i Norge....
Den selges selfølgelig i landet hvor alt er stort, nemlig over there i junaiten!
I USA finnes det selvsagt haugevis med disse svære maskinene som tar x-antall kg med klær, men jeg har forelsket meg i maskinen som The Pioneer Woman har i sin nyoppussede lodge (denne bloggen anbefales på det aller sterkeste!!!)
Var ikke disse stilige?? Nå har ikke jeg en storfamilie som Ree Drummond i "The Pioneer Woman" , men dæven mine her hjemme kan det med å produsere skittentøy - pardon my nordnorsk...
Så jeg begynte å lete etter en stor maskin som man faktisk kunne få tak i Norge. Og dette var det jeg fant:

Denne maskinen heter Hoover, og du kan lese om den HER .
Jeg setter den herved på ønskelisten!!
Nå skal fruen ta seg en tur på Kremmerhuset. For jeg klarte selfølgelig å knuse den ene nye lysestaken min da jeg støvsugde.....Grrrr!
Benedicte.

3 kommentarer:

  1. Flott vaskemaskin da :) Min synger også på siste verste. Klarer ikke 60 graders vask.. grrr..

    SvarSlett
  2. Me like big time!!!!! Å da stiller vi i samme kategori ang produksjons evnen på skitten tøy...vi er kun to voksne og to troll.....men HAUGEN tyder på at flere må bo her...mmm hvor gjemmer de seg tro... Alt er BIG over ther!!! Lykke til med kjøp når den tid kommer..ååå her er det jeg som har vaskemaskin og.....men jeg hakke bil da...?? tok du den!!!

    SvarSlett
  3. Så kjedelig med den lysestaken :( Var du i avisa i dag?

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)