søndag 3. mai 2009

Dukkehusdrømmen



Min kjære datter har blitt lovet dukkehus av pappaen sin. Jeg vet ikke helt om han forstår alvoret i at han nå har sagt høyt til henne; "ja, lillegullet. Du skal få dukkehus!"......

Om Bdictemannen skulle være så uheldig å ikke holde sitt ord, kan det hende at hans datter vil huske dette med bitterhet i mange, mange år...(jeg har hørt at det kan skje, nemlig...kremt!)
Disse husene fant jeg på nettet, og er selfølgelig å få kjøpt "over there" i junaiten ...
Disse husene er joselfølgelig kjempefine, og selv om jeg liker mye fra USA, syns jeg disse er litt for mye rett og slett!

Vi skal nok alltids klare oss med noe ala denne varianten fra MaxBo:) Med litt gardiner, blomsterkasser og annet dill blir det sikkert kjempekoselig!!

Benedicte.

5 kommentarer:

  1. Hei!!

    De husen en kjempe flotte, har hatt ett lignede innlegg selv for en stund tilbake.

    Og jeg tror med litt pynte og slikt så kommer du til og få din lekestue vel så fin.

    SvarSlett
  2. Jeg likte den med hjertet i døren jeg.. Så ut som et gammelt kapell... Når jeg ser sånne bilder kunne jeg ønske jeg var liten jente igjen.. hehe .Ha en god dag.. :O)

    SvarSlett
  3. Nei gud, de er ikke for mye, ikke de siste du hadde der, dem var bare skjønne:) Skulle mer enn gjerne hatt ett slikt men det hadde vel blitt som flytebrygge da vi ikke har plass sånn direkte utendørs :)

    SvarSlett
  4. He he... Et slott til en liten prins eller prinsesse. Tja, hvorfor ikke? Nei seriøst, helt enig med deg. Det kan faktisk bli litt for mye av det gode. Skal faktisk sette opp lekehus selv, men tror nok det blir en litt mer "normal" variant.

    SvarSlett
  5. Her hos oss blir det også dukkestue til sommeren og frøkna vår er helt i hundre. Hun skal derimot dele det med kommende lillebror og vi må dempe det litt. Aller helst vil hun ha huset malt rosa og lilla, med puter og gardiner og alt riktig så sukkersøtt. Og selvsagt rosa postkasse. Vi ymtet frempå at kanskje lillebror ikke ville like at alt var så rosa og hun gikk med på at dukkestuen kunne være i samme farge som vårt hus - men gardinene og putene skulle være rosa. For de kunne nemlig byttes ut ;)

    Veldig overdådige og flotte. Har man stor hage så hvorfor ikke ;) Vi derimot går også for den litt mer norske varianten fra Plantasjen eller Maxbo.

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)