mandag 1. juni 2009

Litt mer nytt

Her om kvelden da jeg byttet litt rundt på pynten i stua, fikk jeg satt fram noe mer jeg kjøpte i Oslo. Disse små blomstene kjøpte jeg på Søstrene Grene på Sandvika storsenter til 29,- kroner per stykk! Den butikken anbefales!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Været denne pinsehelga har vært som tatt ut av en bok med skrekkhistorier! Med full storm og piskregn omtrent hele helga, har det vært litt tungt å lese om dere i sør som har hatt supert sommervær og varmt! Men misforstå meg rett, jeg unner alle flott vær og deilig sommer, bare send litt nordover til oss...:)
Men jeg er ved godt mot (ihvertfall nesten), for gamle ordtak sier at er været dårlig i pinsen - blir sommeren bra!! Kryss alle lemmer for det!!
Klem fra Benedicte.

1 kommentar:

  1. Åj, ja det var stor kontrast. Her jeg bor (det er jo da på østlandet) har vi hatt knallvær og veldig varme. Håper virkelig sommeren stikker oppover til dere også :D

    Søstrene Grene er en super butikk og jeg ble så glad når den åpnet rett ved oss nå! Gleder meg til å shoppe litt der :D

    Ha en god mandags ettermiddag. Sender noen solvarmende klemmer nordover :)

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)