fredag 9. oktober 2009

Kjøkkenglimt

Kjøkkenet var tålig ryddig idag, så benyttet sjansen til å ta noen bilder! Kjøkkenet mitt har dere jo sett før, men litt gjentakelse skader vel ikke :)


Mugger jeg er glad i står i vinduskarmen.

Norgesglassene jeg kjøpte på Birkelunden er fylt med forskjellig gryn.

Knaggen jeg kjøpte i Tornio er endelig kommet på veggen...ttt vet dere:)


Dette nydelige kjøkkenhåndkleet henger på knaggen! Endelig kom det til sin rett:)
Nå skal helgen inntas, og må vel begynne å planlegge minstemanns bursdag som er på torsdag!
Klem fra Benedicte!





4 kommentarer:

  1. Fint vi kan være eni om at TTT.
    ...den gaven vettu...
    skal sende den straks!

    SvarSlett
  2. Så deilig med ryddig og fint kjøkken :-) Så fint å se at mugga jeg kjøpte står fremme, da vet jeg at du liker den, he he....

    Ha en flott helg!

    Klem, Linda

    SvarSlett
  3. Du har et koselig kjøkken ;o)
    Den hvite muggen helt til venstre er SÅ fin...

    Klem J.

    SvarSlett
  4. Å så fine mugger du har! Eller ... det ble kanskje litt feil! Nesten helt på kanten spør du meg ;-)

    Men det jeg prøver å si er at den hvite kjenner jeg igjen, den har jeg også, og jeg er så glad i den!!!

    Mye fint du viser, vi har visst samme smak, kjære venn.

    Helgeklem fra Marit

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)