mandag 7. mai 2012

Snacks fra IKEA

Om 18 dager kjører jeg og Unni på den fjerde årlige Haparandaturen (ja, jeg teller ned:-)! Der venter shopping, kos og enda litt mer shopping og kos!
Årets høydepunkt og balsam for sjelen. En sånn type tur skulle vært på blå resept - vidunderkur for slitne mødre :)




I forbindelse med tur til IKEA har jeg selvsagt saumfart IKEAs nettsider på leting etter nye og spennende ting - og jeg fant, jeg fant!

Over her er et salongbord i petrolfarget emalje. Sååå tøft!! Desverre tror jeg det blir hakket for tøft for mannen....tippet han hadde steilet om dette kom hjem, hehe! 






Denne var også dødstøff - litt 50's preg over den. Dog har jeg litt forklaringsproblem med hva jeg skal bruke den til..? Hjelp? Om jeg behøver den er kanskje irrelevant? Hehe!



Mye moro og fint til barna også - likte spesielt det morsomme sengetøyet med glidelås. Også tillgjengelig i lilla.

Hva turen bringer av innkjøp er enda usikkert. Men det som er sikkert er at vi kommer til å kose oss, og at vi gleder oss!!!

Klem Benedicte

2 kommentarer:

  1. Ååååh, som jeg savner Ikea!! Stilige trillebord, selvom det ikke blir helt det samme som på bildet jeg delte;) Likte spess gode det smale grønnaktige, for ikke å snakke om knaggrekken nederst! Love it;)

    Håper du har det finfint;)
    KLEM

    SvarSlett
  2. Å heldige dere! Skulle ønske det av og til ble tilbudt dameturer med buss til Ikea. Synes det er for langt å kjøre dit selv, men om man satt godt i en god buss, og kunne overnatte i ei god seng så kunne jeg tenke meg å dra dit.

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)