mandag 24. september 2012

Papirbryllupsdag


Idag har jeg og mannen vært gift i 1 år! Dette året har gått utrolig fort - men det er likevel morsomt å se igjen noen av bildene fra den dagen:)


Min fantaaaaastisk fine brudebukett laget av Lene på Lille Blomst i Tromsø. Elsk!!


Blinkskudd av fotografen da vi var på vei til neste "location" på fotograferingen. Skotøyet er altså brune UGGs...så lekkert, hehe! Men mye gåing på grusete stier var umulig i mine hvite sateng slingbacks:)


Haha! Jeg dør av dette bildet over:) Erik er bare såå lite motivert for bildetaking og i tillegg har han altfor stor dress...(oppdaget nettopp dette altfor sent)


Vielsen var i Tromsø tinghus - helt perfekt for oss! 
Jeg vet ikke om dagen blir videre feiret, kanskje går vi på restaurant :)

Klem Benedicte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)