søndag 26. oktober 2008

"Hviledag"

Idag har jeg sust rundt med tua (les nordnorsk: klut) og mopp, stappa vaskemaskinen, tatt ut av vaskemaskinen, vaska regntøy, rydda barnehagesekker, renset filter i tørketrommelen, kastet gamle aviser, ryddet leker, støvsugd sofaen også......ja, tror det var alt.

Jeg tenkte nemlig at jeg skulle være litt "ovenpå" med huset når jeg begynner på jobb igjen. Sånn at jeg ikke føler jeg havner i bakleksa med èn gang....:) Spørs om et virker, da men....

Håper alle har hatt en litt mer avslappende søndag enn meg, hehe!

PS! Heia TIL!! Idag skal vi slå Brann!!!

6 kommentarer:

  1. Haha det bildet var bra, kan skrive under på det.. Håper du får slappet av litt i dag da. Godt å sette seg når det er rent i huset da.

    SvarSlett
  2. Herlig bilde!
    Sjokoladebomben er skrevet ut og skal bakes.....men jeg tror jeg venter til neste helg...kanskje ;-)

    SvarSlett
  3. Skal si du er en flink husmor! Kom hit en tur a'! ;)

    SvarSlett
  4. Så flink du har vært da!Og må bare få kommentere det kjøkkenet ditt,for det var bare så stilig.Ønsker deg ei fin uke!

    SvarSlett
  5. Herlig tekst og bilde her ;)

    Har nå fulgt rådet ditt og vært på legevakten og skaffet med Apocillin...så nå er det håp om bedring . Snart!!!!!

    Og bra det ble uavgjort da, hehe, heia BRANN ;)!

    SvarSlett
  6. Tusen takk for hilsen inne hos meg. Jeg setter stor pris på det :))
    Heldigvis gikk alt bra og nå har jeg ham trygt hjemme :))

    Herlig bilde :))

    Ha en fin dag
    Klem,Kari

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)