søndag 23. november 2008

Iiiskaldt!


Her er lillegutt klar til å sove formiddagslur ute idag:) Mye klær?
Her i Tromsø er det nemlig -9 grader idag. Og det er rimelig kaldt til å være her, spesielt siden vi ligger helt med havet.

Men jeg kan forsikre om at han sov godt i vogna, og var god og varm da han sto opp!!

Jeg vet jo at det ikke er vanlig overalt(i verden, altså) at ungene sover ute i all slags vær...
For eksempel da kona til min pappa, som er fra Israel, forsto at ungene her i Norge sov UTE i all slags vær, og tilogmed hvis det var VINTER og SNØ??!!
Da holdt hun på å besvime, seriøst. Vi andre måtte leende forklare at dette var helt trygt, vanlig og at ungene hadde varme klær, poser osvosv.....:) Det tok en stund før hun var helt beroliget, men nå tror jeg hun har vent seg til tanken, hehe!

Forresten må jeg skryte av POSTFOTO ! Jeg bestilte julekort fra dem på torsdag, og jeg hadde de i min postkasse på lørdag!! I tillegg ble de kjempefine:) Jeg syns ikke jeg kan legge ut de på bloggen, må spare LITT til de som får de, også:)
Så knips til POSTFOTO, alle sammen!

Hilsen Benedicte!


1 kommentar:

  1. Go gutt da...og så fin i vinter antrekk...unger sover best ute...uansett vær eller kanskje ikke stiv kuling, men ellers!! Så rå kul lue, hvilket merke der det??

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)