søndag 9. august 2009

Sloppy Joe's

Sloppy joe's er noe jeg alltid har hørt i filmer og TV fra USA, men aldri har jeg visst hva det egentlig er...ok, jeg visste det var mat, da:)



Tasty Kitchen fant jeg oppskrift, og jeg synes det ser knallgodt ut! Og ganske enkelt! Det er kjøttdeig med løk og masse forskjellig krydder. Serveres visstnok med coleslaw og servietter, hehe! Oppskrift finner dere HER ! Jeg skal prøve dette i nær framtid!
Rapport vil foreligge fortløpende!

Denne oppskriftsiden Tasty Kitchen anbefales! Siden er drevet av mitt blogge-idol, nemlig The Pioneer Woman, Ree Drummond! Hun skriver drivende godt, er en fantastisk god kokk og er rett og slett morsom! Jeg sitter mange ganger å ler høyt mutters alene av henne, hehe :)
Tasty Chicken har oppskrifter som er sendt inn av mang en hobbykokk, deriblant gamle, gode oppskrifter som souther fried chicken, mmmmmmm. Skal, burde, vil, må prøve:):)

Ja, takk til meg selv....klarte å gjøre meg selv sulten klokken 1 på natta! Kjempelurt, hehe!

Benedicte

2 kommentarer:

  1. Takk for tipset om Tasty Kitchen! Der var det masse digg! Den skal legges til på min matblegg. :)

    SvarSlett
  2. Digger både Ree og Tasty Kitchen!

    Ang Sloppy Joes - jeg tilbrakte en sommer på språkskole i USA, hvor jeg bodde på campus og spiste alle måltider i skolens kafeteria (som egentlig ikke var så ille altså). Iallefall, hver fredag var det Sloppy Joe's som varmrett til lunsj - la meg si det sånn, hver fredag spiste jeg salat!:) Mener å huske at det smakte litt som en blanding av tunfisk på boks og corned beef, det var en eller annen krydderblanding der som overhodet ikke falt meg i smak... Men åå så gode minner likevel. Ikke spør meg hvor mange år siden dette er, hahahahaaa!

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)