onsdag 5. august 2009

Topptur

Ikveld gikk jeg og Anja tur til Linken på Tønsnes!
Det var kjempegodt å røre seg litt og å svette litt!!

Linken var en passelig tur for meg! Jeg ble både svett og andpusten, men trengte ikke å ha ambulansehelikopteret klart på speed-dial på telefonen. Jeg har tidligere i år gått opp på Fløyafjellet, og der var jeg litt mer bekymret for at jeg måtte bli hentet ned av helikopter. Men jeg kom meg opp :D (lyser stoltheten av bokstavene??)


Over er utsikten bak Linken, innover fjellet! Bak den nærmeste haugen ligger et vann, Movikvannet. Jeg skal gå dit også en dag, sammen med Bdictemannen!

Her er utsikten oppe fra Linken. Dere ser Tromsøya der rett fram, og brua ligger bak den store pilen jeg har satt på bildet, hehe. Det er nemlig rett under den pilen jeg bor! Dere ser kanskje en bitteliten hvit prikk, det er mitt hus:)


Klem fra Benedicte.

2 kommentarer:

  1. Så deilig! Trodde først når det sto Linken at det var til Linken som er nedfor sykehuset! Det hadde vært litt av en tur! Men skjønte jo fort at d ikke var det da!
    Kan du sende adressen din på sms til meg så jeg vet hvor jeg skal når det er bloggetreff? Skal vi drikke vin eller?
    Klem :-)

    SvarSlett
  2. aldri vært på linken, trur æ??? du må ta mæ me dit en dag :)

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)