tirsdag 30. september 2008

Koooselig pakke i posten

Idag dumpet en liten pakke ned i postkassen min:) Den kom fra Sanna fra bloggen "I huset bortenfor"
Pakken var så søt med rosa sløyfe og rosekort:) Emma insisterte på å pakke opp, kanskje spesielt siden det var RÅÅSA sløyfe, hehe.
Inni lå det to kjempefine merkelapper der det står "hvit vask" og "farget vask"!! Superflotte, og hun har laget de selv!


Sanna så jo nemlig på bloggen min at jeg hadde krukker med vaskepulver oppi på vaskerommet, og sendte meg disse merkelappene for å ha på:)

Jeg måtte selfølgelig rett inn på vaskerommet for å sette de på, og det ble så fint! Synes dere ikke?

Så tuusen takk til Sanna "I huset bortenfor"

Ønsker alle en fin tirsdagskveld!

8 kommentarer:

  1. Dæven, det må æ si!
    Blei missunneli på dæ for 2. gang i dag!

    SvarSlett
  2. Ja nå ble det orden i sysakene, Benedicte. Så snill hun i huset bortenfor er da. Kjekt med gode venner ;-)

    Ha en fortsatt fine uke, kjære du.

    Klem fra Marit

    SvarSlett
  3. Så heldig du er.. De var nydelige :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. Hei Benedicte ! Så morsomt at du likte skiltene mine ;o) Er det ok at jeg bruker det flotte bildet ditt av skiltene i min lille butikk på nettet ? Synes det var så fint, og jeg har ikke fått tatt noe fint bilde selv. Si bare i fra om du ikke vil at jeg skal bruke det. Ha en fortsatt fin kveld !

    SvarSlett
  5. Jeg kan love deg en ting, den lukta av den tannkremen er ikke så ille som da du faktisk putter deler av innholdet inn i kjeften.
    Det er så tennene får lyst å ta springfart ut av gomman!!!!!!!!

    SvarSlett
  6. hehe, ja man må bare prøve å se det komiske i enhver situasjon. Men jeg var små irritert da jeg følte meg delvis LURT. Jeg lurer på hva som skjer i en gruppe mennesker da dem lager en tannkrem med den odøren der, putter i en tube: DETTE VIL SELGE FOLKENS!!!!????

    Jeg må bare se det humoristiske i slike situasjoner da jeg er delvis irrtert....hehe

    SvarSlett
  7. Neimenn, for en flott ting da, å få en gave i posten sånn, laget for deg!!!

    Og ser under her at det ikke er den eneste gaven du har fått i det siste ;) WOW!!!

    Koselig at du kikket innom meg og kommenterte kjøkkenet vårt. Foreløbig er det jo mest rot, bjelker og elektrikerrør, men det er fremgang hver dag så vi kommer nok i mål til slutt ;)

    SvarSlett
  8. Du får se deg til høyre da du er på tromsøbrua....:) Regne med hele lampa vises helt dit

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)