torsdag 4. september 2008

Yearbook yourself

Fikk tips av Lisa, en venninne, om en kjempemorsom nettside! Den heter Yearbook yourself
Der kan man legge inn bilder av seg selv, og se hvordan man så ut i "gamle dager", altså fra 1950 til 2000.
Så er du som meg, om lar deg lett underholde, så sjekk ut denne siden og få deg en god latter:)
Kan jo vise noen av mine resultater:

For ordens skyld, dette er meg anno 2008!
Meg i 1992...ikke fullt så lekkert, hehe!



1990!!! Dør av latter!!!

Husker ikke hvilket årstall dette var, men var midt i puddelæraen ser det ut som;)

Tror ikke jeg skal ta permanent i nærmeste fremtid.........



Hadde dere noen favoritter??

3 kommentarer:

  1. Oh My God! Det siste bildet tok kaka. Selv har jeg overlevd åttitallet med permanent og glitter og stas. Men jeg tør simpelthen ikke gå inn på den siden og prøve meg igjen. Det vil nok bli for grusomt ;-)

    Artig innlegg.

    SvarSlett
  2. Herremin!!!What a sjarmis!!!hehe......tror jeg holder meg langt unna den siden!!hehe...

    SvarSlett
  3. så gøy!!!permanenten kanskje???hihihi;)alle har hatt en slik periode!tro meg!

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)