søndag 30. november 2008

Tidlige lussekatter

Idag bakte jeg og Emma lussekatter. Brukte bare vanlig bolledeig med gurkemeie i!

Lagde endel uten rosiner, siden jeg ikke er suuperfan av rosiner:)
Jeg fikk også vasket kolonialskuffene på kjøkkenet....min kjære lille "speedy gonzales" har lært seg å åpne skuffene... (Har alt av tørrvarer i 2stk 90cm kolonialskuffer) Så jeg hadde bakepulver i hele den ene skuffa, hehe!
Plutselig i ettermiddag kjentes lillegutt så varm ut, og ganske riktig, han hadde nesten 40 i feber...igjen! Så blir hjemme med han imorgen.
Tenker jeg skal utnytte tiden under formiddagsluren hans rimelig effektivt, ja:) Da suser jeg rundt for å få gjort mest mulig, hehe.
Benedicte.

3 kommentarer:

  1. God kveld. Mmmm... kan lukte de ferske lussekattene. Du er så flink til å bake:) Så fin å julete siden din har blitt. God mandagskveld.

    SvarSlett
  2. Vad goda de ser ut.:-)

    SvarSlett
  3. Naaaam de var lekre...takk for hyggelig meld...du har en fan her og..og trofast leser..så ditto!!! Nå sakl jeg prøve å kopiere lussene dine..må bake 40 stk til jobb og skole..hvorfor klarer jeg alltid å si ja til sånt...mmm vel det går vel denne gangen og!!! ha en fin uke!!

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)