lørdag 18. april 2009

Loppefangst

Idag var jeg som sagt på loppemarked, så jeg må jo vise fangsten!


Disse syns jeg var litt søte. Det er to spader i sølv (eller sølv er det vel neppe, men) Mon tro om det er smørbrødspader..? Jeg må si at sølvtøy-linguaen er litt rusten, hehe!

3 porselensskåler med engelskblått mønster:)))


Dette er et salt&pepper-sett jeg syns var litt kule! Jeg aner ikke produsent, men ser at mønstert har jeg sett mange ganger før. Ihvertfall på et sånn krukkesett.
De står oppå et lite blondeforkle som Emma ville kjøpe. Hun pleier å få velge seg en ting selv hun vil kjøpe.


Denne glasslysestaken, den lille kransen og den lille duken kjøpte jeg også! I bakgrunnen kan dere se min nye bokstav:))) Jeg er enda litt i bedaring (advarsel: nordnorsk uttrykk) om jeg skal ha den stående der...jeg blir sikkert å flytte den litt rundt før jeg er fornøyd!
Nå er det fotballkamp!!
Heia TIL!

5 kommentarer:

  1. Mange fine funn hos deg også..Gøy med gjenbruk,ikke sant?Ja nå er det fotballkamp i stua her også..så da benytter jeg anledningen til å blogge litt....Go`kveld til deg og dine..klem fra Maliva

    SvarSlett
  2. Så masse flott du har funnet deg :) Sant det er gøy? Jeg bare elsker loppemarkeder :)

    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  3. heia,

    mange fine
    loppisfunn!!!

    gøy gøy gøy ...

    neste helg braker
    det løs med loppemarked
    på vår skole, det er
    kjent for å være et
    kupp av et sted,
    hvor det kommer inn
    mange godbiter...

    hm... jeg må vel ta
    en tur da tror jeg selv
    om det er nytt for meg
    å gå på loppemarkeder.

    ha en fin søndag!

    PS! Så den lekebilen
    deres i kamille bladet
    og tenkte på bloggen din
    da jeg leste det i formiddag!

    klem
    det hvite hjerte
    ann-christin

    SvarSlett
  4. Der va bokstaven din ja! Superfin!!! Jeg må nok bestille på nett for jeg har visst tenkt meg en del bokstaver;)

    Håpe du har en flott kveld i det fine vår-været;)

    Klem fra Chatrine:)

    SvarSlett
  5. Så flotte ting du har funnet deg på loppemarked. Det er moro det, og det er kjempegøy fremover nå som sesongen for slikt er åpnet!

    De salt og pepperbøssene var jo bare helt skjønne da!! Misunnlig, jeg elsker sånne!

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)