tirsdag 7. juli 2009

4 ting...

Jeg har fått utfordring idag hos Frk Fischer !
4 ting jeg har gjort idag:
  1. Kledd på en "kicking and screaming" 1,5 åring. (dette gjør jeg forøvrig hver dag. Påkledning er ikke favorittaktiviteten til denne karen)
  2. Laget matpakker til ungene og kjørt de til barnehagen
  3. Handlet litt
  4. Fått påspandert lunsj av mamma:)
4 ting på min "to do" liste:
  1. Brette klær
  2. Rydde klesskap
  3. Skifte på sengene til ungene
  4. Vaske badene (jeg kan fortsette i det uendelige!!)

4 "guilty pleasures":
  1. Sjokolade
  2. Sjokolade
  3. Sjokolade
  4. Og til slutt; hold deg fast; sjokolade

4 tilfeldige og rare fakta om meg:

  1. Jeg synger 1.sopran i et blandakor
  2. Jeg klarer ikke for bare livet å bake gode grovbrød
  3. Jeg er dritgod å lukeparkere ;) (hørte jeg troll i ord..?)
  4. Jeg elllllsker romantiske komedier

Jeg har sett denne utfordringen sirkulere på mange blogger, så jeg sender den ikke videre. Alle som ikke har hatt den før kan ta den:)

Benedicte.

1 kommentar:

  1. Kom tilfeldigvis innom bloggen din! Ville bare si at her var det koselig så jeg kommer snart tilbake!
    Ha en fin kveld!
    hilde

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)