tirsdag 28. juli 2009

Ferierapport

Vi koser oss på ferie!! Bor på camping utenfor Haparanda (litt vel langt....hvem var reiseleder på denne turen??? Kremt...) Men vi har da kommet oss både på bading og IKEA! På bildet over tester Erik ut komforten i Jennylund stolen som jeg har store planer om å kjøpe 2 av! Men det må nok vente til vi kjører en gang med større bil...

Her koser ungene seg på camping'en! Det er herlig å se når ungene koser seg i varmen, da koser mor seg også:)
Til tross for vanlig personbil har vi (les: jeg) klart å handle en god del på IKEA;)) Har handla salongbord (hvit bordplate og løse ben man velger selv) Hemnes avlastningsbord, Hemnes knaggrekke, Lersta lampe, skittentøysdunker (som ikke skal brukes til det) og noe småting til ungene. Fornøyd!!
Imorgen sjekker vi ut fra denne campingen og setter kursen mot Boden! Der har vi flere kjentfolk, og tar en natt der før det blir hjemtur!
Klem fra ei Benedicte i feriemodus!


1 kommentar:

  1. HERRRRLIG!!!!!!!

    Gleder meg til å se hva du skal med skittentøysdunkene!!
    Gleder meg til min jennylund kommer flybåren 7 august!

    Nå sitter jeg i sofaen mens mannen maler baderomsinnredningen...O STORE LYKKE!!!!!!

    Ha en flott ferie vidre snuppa!!

    Klem!

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)