torsdag 3. september 2009

Skiltfeber

Jeg er (desverre) blitt hardt rammet av skilt-feber!! Og nyeste tilskudd er dette hvite emaljeskiltet med teksten; FRIENDS WELCOME - RELATIVES BY APPOINTMENT. Synes teksten var så morsom, selv om det ikke akkurat stemmer:) Her i huset er alle velkomne!



Disse glassfatene i serien ARV fra IKEA ble også med meg hjem! Nydelige små fat som kan brukes til både lysfat og serveringsfat.


Jeg må vise dere min skjønne datter som poserer før dansetimen - i nytt utstyr! Kunne bare ikke motstå å kjøpe de leggvarmerne, hehe...
Den samme jenta blir forresten hele 5 år imorgen!! Så helga går nok til muffinsbaking og barneselskap:) Koselig!

Tilslutt kommer et bilde av lillegutt i ny pysjamas:)) Dette var omtrent den eneste pysjen til salgs som var uten Lynet McQueen eller Spiderman!! Kan bare ikke få sagt hvor grusomt jeg syns de klærne er....
Nå skal jeg benke meg ned med "Twilight" på dvd!! Måtte jo bare leie den filmen etter slike fantastisk omtale fra Fru Luna, hehe.... Hadde tenkt å kjøpe den, men cdon.com hadde den ikke inne...
Klem fra Benedicte!

3 kommentarer:

  1. herlige bilder du viser:)

    ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  2. Det er jo så koselig med små skilt med fine tekster. Jeg har en liten "planke-haug" liggende som venter på å bli laget skilt av:) Det er greit å ha noen prosjekter på gang.

    SvarSlett
  3. Så skjønne unger! Og fine glassfat, jøss, virkelig Ikea?!

    Helt enig med deg angående klær; kan ikke fordra alle disse trykkene med spiderman og batman og det greiene der. Huff!! Kjedebutikkene trykker opp og spyr ut. Man må jammen lete litt for å finne fine klær uten sånn på, særlig for gutta.

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)