søndag 20. september 2009

Loppis og lys

Må vise litt av loppisfangsten igår! Fant et fat i sølvplett, som jeg syns ble fint i kokebokhylla mi på kjøkkenet:) Hyllene er bildelister fra Indiska! Smarte til kjøkkenet, istedet for tallerkenhylle!

Fatet var så støvete og skittent da jeg fant det at jeg nesten var i tvil om det var tinn eller sølv, hehe.... Men en god skrubb etterpå skinte det så fint, atte:)

Jeg storkoser meg med lys i høstmørket, og måtte bare kjøpe dette flotte fatet da jeg fant det på Kremmerhuset igår! Det er perfekt til å samle forskjellige typer lys og lysestaker på.
Disse sølvstakene fant jeg også på loppemarkedet, små og søte!
Sandkakeformene blir som dere ser ikke brukt til å bake i:) Så fine med lys i!!

Jeg kjøpte flere ting på loppemarkedet, men det var lite interiørbloggting. Fant pensko til Emma, Kaptein Sabeltann drakt og en god gammel Høyang kasserolle!
Nå sitter jeg å koser meg med "Driving miss Daisy"! Koselig film, og kjenner igjen filmmusikken fra "the Holiday"! Der synger Jack Black og Kate Winslet filmmusikken ved pianoet:) Eeeelsker den filmen!!
Klem fra Benedicte!

10 kommentarer:

  1. Å tenne lys på høstkveldene gjør godt til sjelen Benedicte. Nikoser meg jeg også, selv om jeg sliter litt mer med å like høstmørket.

    Flotte loppisfunn - alltid gøy å finne nye skatter.

    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Flotte loppisfunn og jeg likte virkelig det fatet fra Kremmerhuset. :)
    Stearinlys på mørke høstkvelder er koselig!

    SvarSlett
  3. Uff, nå glemte jeg den filmen... Hadde tenkt å se den. Jaja...

    Hærlige loppefunn!
    Jeg tenner også mye lys i høstmørket/regnet. Litt kos må man jo ha:)
    Jeg har forresten også et par slike bilde lister, kansje på tide å henge de opp;)

    Finfin ny uke til deg!
    Klem fra Chatrine:)

    SvarSlett
  4. Så koselig! Det sølvfatet hat jeg også-syns det er så fint-jeg bare elsker sølv for tiden!
    Du,det speilet du har over sjenken i stua-er det Hemnes speilet fra Ikea?

    Klem til deg! Nå skal jeg og jentene ut i hufseværet-gå 3 minutter så er vi fremme på jobb,bhg og skole-perfekt!!

    SvarSlett
  5. Så mange flutte funn du har gjort!!! Nydelig!! Jeg finner aldri på langt nær så mye flott!!! Fint du har det hos deg!!

    SvarSlett
  6. Helt enig, så koselig med stearinlys i høstmørket:) Vært mye inne å kikket på bloggen din, veldig koselig hus du har og spesielt moro å sjekke ut blogger tl folk som ikke bor så alt for langt borte:) *klem*

    SvarSlett
  7. SÅ fin header du har fått no! kjempeflott!

    ...og flotte bilder fra heimen din:) Stemningsfullt!

    SvarSlett
  8. Så fint det ble da! :))) Og fine nye bildet på toppen - fint i stua di nå (som om det ikke var det før... *blæh*)

    Her skjer det mye ja, og jentungen har da ikke blitt mer forsiktig, så det er ikke siste gang. *ler*

    SvarSlett
  9. Sååå mye fint! Stearinlys er jo uslåelig, da. Elsker det at så mange bruker sandkakeformene til telysholdere. Så stemningsfullt.

    Takk for hilsen hos meg :) Kaka ble, som du sikkert vet, fantastisk god! Mannen er overlykkelig over å ha ei så stor kake som han kan gå å forsyne seg av fra kjøleskapet. Vi klarte nemlig ikke spise hele. Men den er knallgod :) Takk for oppskrift!

    Ha en super dag :) Klem

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)