søndag 8. august 2010

Stua!

Stua viste seg å være i fotograferbar stand etter at mini-speedy gonzales dro på hytta med pappaen igår. Så da måtte jeg jo benytte anledningen!

Jeg har skiftet til grå gardiner i den ellers lyse stua, og jeg elsker det! Synes det gir en ekstra varme og luner masse nå når det nesten aldri blir mørkt!


Dette mørke bordet skal skiftes ut med et i hvitt fra IKEA! På torsdag går turen til Haparanda:))

Denne TV-benken skal også skiftes ut!! Ut med den mørke folierte mainnskjiten og inn med hvitmalt tre!
Imorgen er det tilbake på jobb - gleder meg!
Klem Benedicte




5 kommentarer:

  1. Koselig stue! :) Gleder meg til å se bilder når du har fått nytt salongbord og tv-bord! :) Jeg har tenkt litt på det bloggetreffet den siste timen. Det er jo ikke umulig for meg å ta en Tromsøtur den helga (hvis mamma kan passe guttene siden mannen er på sjøen da) så jeg kan jo kanskje komme selv om vi ikke er i Tromsø da... Må tenke litt mere og undersøke litt nærmere!

    SvarSlett
  2. Kjempefint! :) Fikk lyst på nye gardiner selv. ;)


    God tur til Ikea! :)))

    SvarSlett
  3. anne grethe / anne grethe09 august, 2010

    åååååå de gardinene var bare lekker! korr har du kjøpt dem?

    SvarSlett
  4. hei..kjempe koselig stue..kommer til å bli lekkert med hvitt tv bord..klemmer fra åshild

    SvarSlett
  5. nydeli sofa,likte den berse fargen...

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)