lørdag 5. februar 2011

Lørdag

Endelig en lørdag med friske barn! De to siste helgene har vært oppslukt av influensa, men no more!!
Denne helgen skal brukes på kaoskontroll hjemme, og litt brødbaking.
Mannen er invitert på møljekalas ikveld, noe han er lykkelig over. Jeg kan virkelig styre min begeistring for mølja. Noe jeg vel egentlig ikke skal innrømme som nordlending, hehe. Men nå er jeg jo bare halvt nordlending når jeg tenker etter, så:P

Jeg kunne tenkt meg å spise dette til middag:

Hjemmelaget kyllingsnitzel med pastapesto og salat, MMMMMmmm! Og kanskje en bitteliten focaccia..? Basilikum kjøpte jeg igår, så tror det blir pestolaging etterpå;))
Man kan vel kose seg selv om man er alene en lørdagskveld..?
Imorgen skal jeg og Emma dra på kino for å se "To på rømmen". Har sett reklame for den filmen, og den ser bare så morsom ut. Vet ikke helt hvem som gleder seg mest, hehe....
Ønsker mine lesere en herlig helg!
Klem Benedicte

3 kommentarer:

  1. Mmmm, til pastaen!
    Mølje prøver jeg meg ikke på i det hele tatt jeg.
    Men pasta...GIVE IT TO ME!!

    Klem Anna

    SvarSlett
  2. Så veldig gode ut de brødene dine:)
    Og middagen.

    W

    SvarSlett
  3. GRATULERER med bestått fagprøve:)!!!!

    Her e vi endelig på nett igjen etter innfløtting..hurra for nternett..hehe..god helg.

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)