fredag 9. desember 2011

Nissen på hylla

Hylla over TVn har fått litt ny julepynt! 
God jul-bokstavene hadde jeg fra ifjor, men søte sopper bunadsnissejenta er nytt fra Nille! 



Den hvite røkelsebrenneren er kjøpt på Kremmerhuset. Jeg lette lenge før jeg fant en fin røkelsebrenner, alle jeg har sett har vært i stål eller sort smijern..........og det vil jeg ikke ha! Så nå dufter det nydelig i røkelse, og i tillegg ser den bare ut som en fin lykt på hylla:) 


Denne søte nissejenta i bunad ble jeg bare forelsket i da jeg så den! Så skjønn og fin i ansiktet, veldig viktig for en nisse synes jeg, hehe! Jeg vet at det finnes en bunadsnissegutt også, men han var de fri for. Tror jeg må ut å finne han også:)

Klem Benedicte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)