lørdag 14. januar 2012

Bloggoppussing












Bloggen trengte sårt en oppussing, og hva er vel bedre i januar enn en ny fresh start?
Jeg pusler og eksperimenterer med bilder, kolonner og bildestørrelser - tilgi dette hvis dere finner en rotete blogg plutselig.

Jeg har gått tilbake til to kolonner, mye mer ryddig! Og har fått god hjelp hos Vibeke i Mammas Hus. Hun hjalp meg å få større bilder på bloggen. Flere har tipset meg om ting via kommentarer.
Blogglandia er et fantastisk og hjelpsomt land:))

********

Helgen er her igjen, og selv om denne uka gikk superfort i mine øyne så er den like kjærkommen!
Jeg ønsker alle mine lesere en nyyydelig helg:)

Klem Benedicte

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Nå er jeg bare på via iPhone, men herfra ser det i alle fall veldig bra ut;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra:))

      Legg merke til at jeg idag har lært av Livs Lyst at man kan svare på kommentarene direkte i kommentarfeltet:))

      Slett
  2. Hei på deg,
    Gjordet det samme for litt siden.. me like :)

    Titter innom for og ønske deg en herlig Lørdag - håper den blir magisk!
    KLem Jatte :)

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)