torsdag 19. januar 2012

Nellik

En bukett med nellik som "ropte" på meg i matbutikken idag, så fine og sarte i fargen. 
Nellik er en blomst som jeg aldri har hatt før, og forbandt vel egentlig blomsten med begravelse tror jeg...
Men nå liker jeg den mer og mer. Jeg liker det litt rufsete utseendet.



Vasen er egentlig en karaffel vi fikk i bryllupsgave - men er like nydelig som blomstevase, og spesielt til disse lange nellikene.


Og fortjente jeg blomster idag? Jo, det gjorde jeg. Null hull hos tannlegen fortjener en blomsterkvast, hehe:))
I tillegg er det jo faktisk helg imorgen!
Og selv om resten av huset ser ut som et katastrofeområde, så er ihvertfall helgeblomstene på stell:))

Klem Benedicte

1 kommentar:

  1. Så fine nelliker!!
    Jeg liker d veldig godt,varer leeenge og lukter deilig,og de rosa var bare supersøte!!
    klm ingrid l

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)