tirsdag 4. august 2009

Bloggtreff i Tromsø

Jeg skriver et nytt innlegg om at jeg inviterer til bloggtreff i Tromsø, i tilfelle noen ikke har fått det med seg!
Datoen ser ut til å bli 22.august 2009 , da dette var datoen alle kunne! Treffet blir hjemme hos meg, såfremst det ikke renner inn med påmeldinger, da ;)

De som har meldt seg på til nå er:

(Har jeg glemt noen??)

Kjekt for dere som skal delta på treffet å kunne lese hos hverandres blogger, for å vite litt om hverandre før man kommer:)

Jeg vet at det finnes flere bloggere i Tromsø (hint, hint!!!) så meld dere på jenter!

Klem fra Benedicte!

6 kommentarer:

  1. Så koselig dette blir da! Glede mæ!!

    SvarSlett
  2. Blir koselig å treffe et par nye bloggera :)

    SvarSlett
  3. ÅÅÅ jeg vil også komme, men det er litt lang å sykle...hi hi nei da!! Min niese blir døpt denne helgen ellerså hadde jeg jammen tatt meg en tur tror jeg..har jo aldri vært på de kanter av landet heller også hadde vært så knakende hyggelig å hilse på..Dere får ha det koselig!! Lykke til!!

    SvarSlett
  4. Hadde vært koselig å vært med.....men vet ikke enda om det er sjanse for barnevakt den helga. Får sjekke litt med besteforeldrene :)

    SvarSlett
  5. Heia, jeg må se an barnevakt etc....

    SvarSlett
  6. Heihei!
    Er så "travel" om dagen vettu;) Jeg er selvfølgelig med på bloggetreff!
    Haue e vekk fra beddene i øyeblikket, er på jobb ser du.
    Derfor anonym (har visst ikke logget meg på)

    Glereder meg til dette!
    Er det noe jeg skal ta med?

    Hilsen er "knallbrun" (hehe)
    Chatrine

    chatrinesliving.com

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)