torsdag 27. august 2009

Roadtrip til......

... IKEA!
Gjettet du det? Har jeg snakket om min kjærlighet til IKEA før?? Åja, det er sant, det har jeg jo...:)
I helga skal altså jeg og en venninne kjøre de 60 milene det er til vår nærmeste IKEA fra Tromsø! Nemlig i Haparanda i Sverige!

Galskap vil nok mange si! Men jeg mener det er absolutt nødvendig:))
For meg er turen husmorferie, avslapping, shopping og godt selskap, alt på en gang!! Selv om det er 7-8 timers kjøring:)



Selv om IKEA er hovedattraksjonen har Haparanda/Tornio et par godbiter til. Jeg fant en perle av en interiørbutikk i Tornio(finsk side av Haparanda) i sommer, og Iittala har en stor Outletbutikk rett ved IKEA:) Så vi skal no kose oss!!

Det jeg vet med sikkerhet er at 2 stk Ektorp Jennylund skal fylles i bilen! Hva jeg kjøper ellers vet jeg ikke helt enda, men viser bilder av ting jeg kanskje skal kjøpe;)
Nå skal jeg gå å pakke, kjører rett fra jobb imorgen!!
Ønsker alle en floooott helg:))
Klem fra Benedicte!

12 kommentarer:

  1. Jeg trodde jeg hadde klagerett som må kjøre 3 timer til nærmeste IKEA, men jeg skjønner at jeg nok ikke har det likevel. Håper du fant det du trengte/ønsket deg.Ha en god natt og takk for titten.

    SvarSlett
  2. Åååååååååååååå, så misunnelig jeg blir!! Jeg vil også på Ikea og håper det ikke blir så alt for lenge til jeg kan ta turen. Kos dere masse!

    SvarSlett
  3. IKEA er gøy!
    Kos deg kjempemasse og GOD HELG :)
    klem

    SvarSlett
  4. God tur! Deilig kjørevær har dere i alle fall!

    SvarSlett
  5. Det er IKEA-turen sin det!! Hehe, "berre" 60 mil gitt:p
    Blir sikkert kjempestas!
    Vi brukte såklart litt meir enn planlagt sist vi var på IKEA, men har ikkje så lang vei vi da, berre omlag 30 mil til Tr.heim..hihi..

    Ynskjer deg ei retteleg flott helg!
    Klem frå Linn:)

    SvarSlett
  6. Heeeey... grattis med 3-kolonners blogg. Det ser ut som det gikk smertefritt for deg. Jeg hadde en helv... jobb. Alt gikk rett i dass og jeg måtte jobbe livet av meg for å gjenopprette det jeg mistet. Du er sikkert mye flinkere med HTML enn meg.

    Have fun i Haparanda. Har kjørt gjennom stedet da vi kjørte fra trondheim til vardø HVER sommer da jeg var unge. Vi måtte jo besøke besteforeldrene våre og da satte vi oss i folkevognen og kjørte nordover. Galskap, men sånn var det dengang.

    Shop til you drop, og lommeboka er tom. Enjoy.

    Klem fra Marit

    SvarSlett
  7. Oj, det var langt ja!! Men håper dere har hatt en flott tur, gjort gode kjøp og kost dere masse:)

    SvarSlett
  8. Ta ein kikk på bloggen min, du har fåt ein utfording av meg :)

    God helg!

    SvarSlett
  9. Æ har også en award og utfordring til dæ ;)
    Håpe du har hatt en flott tur og har fått handla masse fint!
    Klem

    SvarSlett
  10. har du ikke kommet hjem fra ikea enda, kan nesten ikke vent på å se hva du har tatt med deg hjem!

    jeg elsker ikea og er der så ofte jeg kan (lommeboken, tillater det heter det visst!)

    klem til deg

    SvarSlett
  11. Gleder meg til å se alt du har handlet!!!

    Neste helg er det min tur-da kjører vi oppover-blir fint!!!

    klem

    SvarSlett
  12. Jeg er også Ikea fan - men heldigvis bor jeg ikke så langt unna den nærmeste(selv om det høres gøy ut med en skikkelig roadtrip, da...)

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)