mandag 3. august 2009

Søndag

Min bytur igår va meget vellykket! Jeg ble gode venner med Bacardi Razz ;D Jeg og mine to venninner kosa oss skikkelig. Vi har vært venninner siden barnehagen(!) og opplevd mye sammen i oppveksten. Både med håndballspilling, hytteturer og mopedlytting (hysj! Nei, det var en gressklipper...)
(Jeg og Nina! Sorry Line, hadde ingen bilder av deg og meg)

Jeg fikk også en kommentar om at jeg var fin på håret igår! Takker og bukker:) Suger til meg sånne komplimenter, det hjelper på en skjør selvfølelse, hehe.


Men tenkte jeg skulle vise hvordan håret ble så puffy, hehe....dette bildet er tatt post-tupering og pre-fiksering ;PNice, hæ:)
Etter endt bytur kunne jeg dra hjem til et tomt og stille hus, og sov til kl 12.23 i det tomme og stille huset:)) Fantastisk deilig!! Anbefales for en tobarnsmorsjel!
Da jeg sto opp, så jeg filmen jeg viste i dette innlegget - og den var kjempebra! Jeg er nemlig som tidligere nevnt en håpløs elsker av romantiske komedier, og denne filmen er et stjerneeksempel på kategorien!!

Nå har jeg skrevet så lenge at nå er det tilogmed blitt mandag, hehe! Men jeg har enda ferie, så pyttsan:)

Benedicte.
Husk bloggjenter i Tromsø; Jeg arranger BLOGGTREFF hos meg! Svar på DETTE innlegget!!

2 kommentarer:

  1. Høres ut som en fantastisk kveld og en like fantastisk søndags morgen. Av å til så trenger vi slike. Det funker for sjelen :) Ha en fin mandag og du var veldig fin på håret:)

    SvarSlett
  2. Hvor fine dere var:) Jeg var også ute på lørdag å drakk det samme som dere, kjempe god drink!!! Håper dere hadde det gøy der ute...

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)