onsdag 29. februar 2012

Peanutbutter Choc Chip Cookies



På mange amerikanske oppskriftsider har jeg lest om cookies med peanøttsmør og sjokolade - og idag måtte jeg bare teste ut selv. De ble nydelige!! Oppskriften finner dere HER om noen skulle bli fristet til å prøve :) Jeg hadde i tillegg litt hakkede valnøtter!


Jeg har tidligere vært plaget med at kjeksene har sklidd veldig utover, og blitt ganske flate. Denne oppskriften var veldig god, og det ble fine kjeks som holdt seg i fasong.


Litt ulovlig med cookies på en onsdag, men snaaart helg vel...?

Klem Benedicte

3 kommentarer:

  1. Savner den tida da fristelsene i bloggen din var karbofrie! Du lager alt for mye fristende godt!! Muligens jeg må teste denne en vakker lørdag :)

    SvarSlett
  2. Takk for koselig kommentar hos meg. It's good to be back også. Ialefall når man blir så fristet av Cockies. Denne skal prøves ut for min del. Til helgen, kanskje ... :-)

    Marit

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)