fredag 17. februar 2012

Takkekort


Endelig har jeg fått takkekortene i hus etter bryllupet!! Skulle gjerne skyldt på forsinket levering osv, men har rett og slett brukt altfor lang tid....
Så oppdaget jeg denne fantastisk finessen ved iPhoto på Mac'en! Ingen nettbutikk, ingen brukernavn og passord, ingen treg opplasting og ingen faktura!!


Jeg bare valgte mal for kortet, satte inn bildene, trykket kjøp, og det var det! Siden all leverings- og betalingsinfo ligger inne på iTunes så gikk det veldig kjapt og greit. Fornøyd!!


Ja, så nå skal vi se hvor lang tid jeg bruker på å levere ut takkekortene.....Kremt!
Men det er kanskje en fin grunn til å ta en besøksrunde til venner man ikke har all verdens tid til å treffe i hverdagen?


Her sitter hodepinen langt ned i panna, men etter en liiiiten cowboystrekk på sofaen skal det bli fredagsmiddag og kos med familien!

God helg til alle mine flotte lesere:))

Klem Benedicte

1 kommentar:

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)