tirsdag 21. februar 2012

Wallsticker og vår...?


En ny wallsticker fra Søstrene Grene har kommet opp på Emmas rom! Veldig dekorativ til en billig penge.



Dere skal vite at dette er "lygeblogging" på sitt aller beste! Hvis jeg peker linsa en halvmeter nedover så hersker nesten totalt kaos....:) Men det er jo dette som er greit med blogging innomellom - litt illusjon!


Her kom sola inn idet jeg fotograferte - deilig med dagslys og sol igjen:)
Dette er vel det nærmeste jeg kan komme en "vårvegg" (viser til månedens konkurranse på NIB). Forøvrig synes jeg at en vårkonkurranse i februar er litt vel drøyt. Greit av vi gjerne tjuvstarter sesongene litt, men februar? Norge er et langt land, der mange ikke har vår på en god stund enda.

Klem Benedicte

4 kommentarer:

  1. Så søt! :D

    Jeg har ryddet bomberommet i dag. Bar alt UT av rommet, vasket, og har ryddet ting på plass. Noe i søpla, og noe i en kasse til boden. ;)

    Og enig med deg; Vår? Riktignok vårstemning med SOL i dag, men jeg fyrer for å holde varmen. ;P

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder, og veldig fin wall-sticker!!! Enig med deg, vår i februar er drøyt... spesielt for oss i nord! Men man får uansett vårstemning av de fine bildene dine synes nå jeg!!!

    Ha en fin tirsdag!
    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  3. Åh, den var søt!!
    Og jeg er helt enig; det ER for tidlig med vår, og litt tidlig at NIB dro denne allerede nå - men vi får satse på at det kommer fler vårlige utfordringer litt nærmere den faktiske våren;))

    Ha en strålende dag, og kos deg i sola:)

    SvarSlett
  4. hahahah! just fake it ;) det var kjempefint altså! kanskje må stikke innom der en tur jeg og!

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)