mandag 16. mars 2009

Chick flicks...

Jeg er kjempeglad i å se på film, og da spesielt romantiske drama eller komedier! Det er bare å innrømme det: jeg elsker skikkelige JENTEFILMER!!!
Så da jeg bladde gjennom skuffa ikveld, for å finne en film å se ikveld, tenkte jeg at jeg skulle telle alle filmene.......
Jeg kom til 48......
Jeg leste en gang en artikkel om at kvinner kunne ofte få et urealistisk bilde på forhold og romantikk hvis de så for mye på romantiske komedier. Dette overser vi, hva??
Benedicte.


3 kommentarer:

  1. hehe, orke ikkje tælle mine.. bi flau med tanken på at de billigste filam eg har koste 99kr, å de dureste 199.- huff.. bi dyrisk mye penga!!

    Klem ;)

    SvarSlett
  2. Kan ikke bli nok romantikk spør du meg!! Elsker sånne filmer jeg og!! Flott header!!

    SvarSlett
  3. Jeg er HELT enig med deg, chick flicks er fantastisk! Litt deilig kliss på DVD, dempet belysning, en tekopp eller et rødvinsglass og strikketøy innen rekkevidde - DA koser jeg meg da!

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)