lørdag 21. mars 2009

Ting å irritere seg over...



...er selvsagt alle de butikker og kjeder som de har i USA, og som vi ikke har her....
Jeg surfa her om dagen etter tilbehør til badet. Jeg synes nemlig at utvalget i såpedispensere, krukker, dorullholdere og skittentøyskurver kan være ganske begredelig i Norge .



Jeg kom over denne siden: RESTORATION HARDWARE !!


Alle bildene her er hentet derifra.



I denne butikken/kjeden hadde de alt fra bademøbler, badekar, speil, tilbehør, belysning!
You name it!
Jeg elsker den litt industrielle stilen, helt hærlig:))
God lørdag!

1 kommentar:

  1. Her var det MYE lekkert altså, må inn å se på siden dems. Jeg likte alt du la ut....
    Når det kommer til såpebeholdere etc er jeg helt enig med deg, jeg har enda ikke funnet en jeg har lyst på!

    I dag vurderer jeg byen, føler jeg må fornye meg i klesveien, samt min datter. Ender vel med en pose klær til henne og ingen til meg kjenner jeg meg selv rett. Jeg hater se etter klær, det er rene marerittet!

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)